diumenge, 11 de novembre del 2012

SANT QUIRZE 2 - VOLTREGA 1

PEP GUARDIOLA: "El jugador se´n va i marxa cap a casa. Jo acabo, guanyo, menjo una mica de pernil al vestidor o prenc una copa de vi. Ok, perfecte, avui hem guanyat.
Pero despres et ve un jugador que et diu: "No veiguis com esta d´emprenyat el que no ha jugat, el que no has tret, el que has fet escalfar..." i tu t´emportes a casa l´enprenyada d´aquest jugador. I dius: "a veure que faig jo per tornar a guanyar-me´l dema...". I no li puc dir: "tranquil que ja jugaras dema". No, perque som adults, i si li dic: "no has jugat per aquest motiu", ell el que enten es: "Tu estimes a aquest i no m´estimes a mi". Perque al final tot es redueix a sentirse estimat, a sentir-se volgut. Es tracta de fer una feina que t´agradi i que et sentis estimat, que et sentis volgut. Al Basket, l´entrenador els fa jugar a tots en un partit. Jo, en una plantilla de 20 o 22 jugadors, deixo cada setmana a 10 sense jugar. I ells entenen que jo no els estimo, continuament. Es un drama. Per aixo se sol entrenar en periodes de cinc anys, perque ni ells m´aguantaran a mi, ni jo els aguantare a ells"

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que la tasca d'entrenador es molt mes complicada del que sembla i aqui les paraules de guardiola que ho reflecteixen que tot i guanyar-ho tot sempre hi ha algu descontent.
Pero crec que tu Enric i en Felix sou els més adecuats i capacitats per aquesta tasca en aquest equip .
Anims que la lliga es molt llarga.

Anònim ha dit...

Enric, és cert el rumor que els entrenadors heu pensat en dimitir? Per que? queda molt encara!