diumenge, 16 de setembre del 2012

VOLTREGA 3 - TONA "B" 1

Tradicionalment mai hem començat la lliga be. No em demaneu el perque pero ens costa sempre entrar en competicio. Els altres anys, aquesta manca d´energia a l´hora de competir, solia anar asociada a mals resultats. De moment aquest any hem capgirat una d´aquestes "tradicions" tant nostres. Ens costa com es tradicional en nosaltres entrar en competicio, pero la dinamica de resulats ha cambiat i ja no es negativa. Mai haviem començat la lliga amb un 6 de 6, i aixo fa que, tot i no estar content amb el joc fet avui en almenys els primers 45 minuts, si que estigui satisfet perque almenys durant els seguents 45 minuts vaig veure que la cosa potser habia cambiat. Si som conscients del cambi, haurem donat la volta a la truita i fara que de cara als propers compromisos, potser oferim unaltre versio millorada de nosaltres mateixos.
Durant la primera part contra el Tona no varem existir, ens varen superar en tot i tot i que varem poder marcar mes de 2 gols en jugades clarisimes que normalment no fallem, podem dir que el millor d´aquesta primera part va ser el resultat.
A la segona va tornar el Voltrega. Varem presionar, correr, lluitar i jugar per bandes, varem estar mes o menys encertats en depen quina ocasio pero no puc recriminar res a ningu. Amb intermitencies, pero m´ho vaig tornar a pasar be veient l´equip, vaig reconeixer altra cop el meu equip. Per aixo dic que si reflexionem tots junts i ens adonem per on fallem, potser haurem arrancat, ens venen partits complicats, tots ho son, pero l´entitat dels rivals fa que cada cop costi mes guanyar els partits, tot-hom s´ha reforçat i tot-hom vol guanyar i nosaltres hem d´estar ficats, intensos i conscienciats que cal jugar com nosaltres ho venim fent habitualment, per tirar endavant.
Jo ahir vaig marxar satisfet del camp, primer pel resultat, pero per sobre d´aixo perque vaig veure una segona part que comença a ser el que jo vull que sigui el Voltrega, que no es res mes que, ser el que ha estat durant aquests anys, un equip dificil de batre, que ho lluita tot, pero que quan te la pilota sap que fer-ne i sap combinar. Felicito a l´equip per la reaccio, ara be que aixo no quedi aqui, i que aquesta primera part que em fet avui, ens serveixi de lliço del que no hem de fer, perque aquesta lliga pot ser molt maca si hi posem i fem el que hem de posar-hi i fer.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Anims Voltrega!!!!
S´ha de guanyar a Vic.
Dissabte tots amb l´equip!!!
PODEMOS!!!!