diumenge, 3 d’octubre del 2010

VOLTREGA 1 - CALDES DE M. 2

No acabem d´arrancar. Derrota inesperada i que jo personalment no hi contava, pero no se que ens pasa que tot i no jugar el be que voldriem, tenim ocasions pero no les aprofitem. Avui sense anar mes lluny el Caldes ha tingut 3 ocasions i n´ha fet 1 (el segon gol ens l´hem fet nosaltres en propia porta en una jugada desgraciada) i nosaltres repeteixo sense jugar el be que voldriem, n´hem tingut que jo recordi 6 inclos el gol i n´hem ficat 1. S´haura de continuar treballant per afinar la punteria, crec que no dic cap mentira si us dic que sl primers als que ens sap greu aixo som nosaltres mateixos, a ningu li agradaria mes que a nosaltres tornar a guanyar i oferir bon futbol a la nostra gent, pero tot i que estic segur que tornarem al cami dels triomfs, ens costa arrancar...
Demano perdo per qui estigui emprenyat amb la situacio, i repeteixo que no ho esta pas mes que nosaltres, jo el primer, pero torno a dir que ens feu comfiança que intentarem posar-hi remei i continuarem treballant perque les coses ens tornin a sortir.
Asumeixo la meva part principal de la culpa, jo confio en l´equip i estic convençut que aviat tornarem a ser grans. Mentrestant...Perdoneu.