dijous, 20 d’agost del 2009

CARTA DE´N "JUANKI"

M´ha enviat un mail en "Juanki" perque el fes public entre tota la parroquia voltreganesa. Com sabeu en Juanki es de Cardedeu, viu a Cardedeu i estudia a Granollers, l´any pasat quan el varem necessitar el varem tenir al nostre costat per donar-nos un cop de ma, en els moments dolents sempre hi va ser i jo no tinc mes que agrair-li el seu comportament i compromis amb l´equip. Aquest any pels motius que ell explica el tindrem quan el necessitem, ja que la seva feina es de cap de setmana i no es pot comprometre amb regularitat, aixo no treu pero que sigui un mes de nosaltres, i tant de bo la cosa funcioni d´escandol i no el veigem fins al sopar de Nadal primer i el de fi de temporada despres. Ha volgut donar una explicacio a la seva ausencia amb l´equip i m´ha demanat que la publiques. Vinga Juanki "a tope amb la penya..." jejejejejej

Bones Penya!!!

Aquí en Juanki ! Desprès de la bona temporada per les vostres terres aquest any tornaré a venir però encara menys que l’anterior, la raó es que encara em falta un anyet per acabar d’estudiar i a més a més m’he he associat amb dos companys per moure una casa rural on farem colònies i activitats per molts grups de “ personajillos ”.
Això em tindrà més lligat per pujar i vindré en menys ocasions.
Aquest petit escrit es per a tots els que formeu el Voltregà i els que setmana a setmana ens seguiu de manera incondicional, agraeixo la benvinguda que em veu donar i la bona convivència de la temporada anterior.
Aniré seguint setmana a setmana els resultats i estaré al dia del nostre equip.
Ens veiem aviat companys !!! Afició, seguiu així que el Sant Hipòlit te un gran equip però sense vosaltres anem “ coixos ” , jejeej , Salut!!!!!!!!

A Tope !!!!


Juanki ja ho saps, quan et necessitem cap a la teva segona casa, sino tant de bo ens veiguem per Nadal, voldra dir que l´equip no te lesionats i funciona, que es el que tots desitjem. Fins aviat Company.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Enric, com es que aquesta pretemporada no ens comentes els partit que anem fent?

enric ha dit...

Hola company. Si que tinc l´intencio de fer-ho pero al ser una setmana que jugavem 3 partits vaig pensar que potser seria millor fer-los tots tres de cop. Els resultats segur que ja els saps, La Cabra 1-Voltrega 4; Les Presses 2-Voltrega 3; Montesquiu 4-Voltrega 7.
Vinga gracies per seguir-nos i t´esperem diumenge al parroquial.