dilluns, 15 de juny del 2009

ES HORA DE FER BALANÇ

La temporada ja ha acabat, ara si definitivamenmt, ara es hora de fer balanç, i planificar o acabar de planificar la propera.
Anem a pams.Sobre la temporada que acabem de concloure destacaria una serie de coses, algunes positives i d´altres no tant.
El nostre objectiu al principi de tempòrada sempre haviem dit era fer els 45 punts que ens asseguresin la permanencia i ens donesin la tranquilitat d´estar un any mes a segona regional, complim l´objectiu amb escreix a falta de 9 jornades per acabar la lliga, cosa que ens diu que hem fet les coses be, hem jugat amb actitut i compromis, hem jugat amb entrega i ganes, la gent s´ha identificat amb la nostra manera de jugar, ha cregut amb el que deiem i hem tirat els partits endavant amb mes o menys brillantor segons el dia, pero hem fet penso, jo una bona tasca, la gent ha vingut al camp i ha disfrutat amb el joc de l´equip, penso que hem d´estar satisfets dels 25 primers partits de lliga, on la nota final penso que ha de ser un notable. Si mirem els numeros de l´equip, veiem que en els primers 8 partits de lliga fem 15 punts, en els seguents 9 partits que marquen la primera volta tornem a fer 15 punts, en els 8 primers partits de la segona volta tornem a fer els 15 punts, cosa que ens marca una regularitat espectacular, i es en el darrer tram de la lliga en els darrers 9 partits on ens hem de jugar el nostre ser o no ser, que ensopeguem de manera diria jo, greu. Nomes aconseguim 3 punts el dia del Derby contra La Gleva. Motius?? penso que son varis, i tenen diferents culpables. En primer lloc penso que el partit seguent dels 45 punts a Prats ens marca un punt d´inflexio important. Per tal i com es va desnvolupar el partit, sortir d´alla amb una derrota ens deixa tocats, tant fisicamenbt com moralment. Fisicament perdem en Xevi Pardo, en David Viza que es resent de la lesio, en Sergi Vigue que es fa una estrabada i en Fonsi que la seva cama diu prou i ha de parar uns quants partits. Em dono la meva part de culpà per no haver sabut transmetre als jugadors que s´havia de tirar endavant tot i les baixes que ens venen totes de cop en el darrer tram de lliga, i que l´ambicio no l´haviem de perdre mai tot i tenir una tarde desgraciada, no se´ns va escapar cap tren el dia de Prats, almenys de manera real, potser si psicologica, pero realment el temps ens ha demostrat que el tren encara era a l´estacio, i que nomes la concadenacio de derrotes i ensopegades ens ha fet perdre el tren molt abans del que havia de ser, i el culpable principal d´aquesta manca de reaccio soc jo i aixi ho reconec, espero apendre dels meus errors i l´any vinent no tornar a caure en greu error de la falta de capacitat de motivacio que he tingut, al no saber inculcar el que volia ala plantilla, "mea culpa" i procurare que no torni a pasar. En aquest tram de lliga tambe deixeu-me de doni la seva part de culpa a la plantilla, i dic la plantilla i no l´equip, perque es en aquest moment de la lliga quan ha d´apareixer la plantilla, ha d´apareixer el jugador que ha tingut pocs minuts i s´ha de reivindicar, ha d´aparixer el que ha jugat menys i ha de posar els pebrots sobre la taula i demostrar a l´entrenador que l´ha cagada durant mitja lliga, ha de sortir el jugador que ha estat tota la lliga a la banqueta, ha de posar-se l´equip a l´esquena, fer dos gols, decidir un partit i anar davant de l´entrenador i fer-li una botifarra per haber-lo putejat durant tants partits... pero no apareix. Aquest ha estat tambe per a mi una de les causes del nostre "baixon". Mentre hem tirat de la base de 15/16 jugadors, la cosa ha sortit be i hem solventat els nostres partits, a la que aquesta base de 15/16, s´ha lesionat, el recanvi, el jugador amb caracter i paciencia, i amb ganes de demostrar, no hi a estat. La punxada d´aquest tram per a mi, ha sigut la que ha fet que la nota final de la temporada pases d´un notable, a un suficient just i pelat, ha semblat com aquell estudiant amb grans posibilitats, que es conforma amb aprovar just tot i saber que si estudies una mica tindria excel.lents. Acceptem tots la nostra part de culpa i reflexionem perque la temporada vinent sigui complerta, i no ens quedem en la meitat, marquem objectius mes ambiciosos, tinguem mes gana de fer coses noves, i no perdem les ganes de fer de la propera temporada, una temporada complerta i no inacabada com la que hem fet aquest any.
Per aixo estem treballant desde ja fa dies, la llista de noves incorporacions la tenim feta i estem a l´espera de algun jugador ens doni el si per deixar-la tancada i fer-la publica, penso que farem un planter il.lusionant, jove i de gran qualitat, els objectius els definirem entre tots abans de començar la lliga pero per part meva, penso que hem de ser ambiciosos i tenir il.lusio en la nova temporada on ens espera molt treball pero tambe n´estic segur moltes al.legries per tots, conto amb el vostre recolsament que n´estic segur no ens fallara.
A mida que tinguem tancades les incorporacions us les fare saber, aixi tambe el nom dels jugadors que abandonaran l´equip aquest any i les novetats en la part de la banqueta (entrenadors) que tambe n´hi haura. Estem en contacte.
Us deixo amb una frase que ha de resumir la nostra filosofia per la propera temporada, es de Arnold Toynbee i dui aixi: "EL MOMENT CORRECTE PER COMENÇAR UN PROJECTE NO ES DEMA, O LA PROPERA SETMANA, SI VOLS TENIR EXIT EN EL FUTUR COMENÇA ARA!!"
Senyors per mi la propera temporada...ja ha començat.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

chicho de la gleva fitxat no?

Anònim ha dit...

estaria be k es digues el nom dels fixatges i les baixes,e sentit k algun jugador marxa,es veritat?

Anònim ha dit...

ki marxa??? pel ke jo se es keda tot-hom...

Anònim ha dit...

dilluns a Radio Voltrega l´Enric el "mister" va dir que venia l´Aulina, l´Alde, en Denis i en Miki Auladell i ke faltaven 2 fitxatges per confirmar-se, suposo que en Pujol i en Chicho. No va dir res que marxes ningu, va dir que tot-hom es quedava (almenys els importants), no se si marxara algu, pero dilluns ell no ho va pas dir.

Anònim ha dit...

Perfecte, tindrem una plantilla prou ample.
En el tema de fixatges m'han comentar que en Auladell no ha jugar res aquesta temporada, que en Denis no entrenava en tot l'any, en Alde es un jugador molt especial i era expulsat molt sovint i l'Aulina no sabien ni si ha jugat aquest any.Pel que fa el hipotetics, en Pujol es molt bo i en Chicho, no es aquell que ens va fer butifarras quan va marcar el gol quan vam jugar el derbi??.
Per cert quant davanters tindrem amb aquest fixatges??

Anònim ha dit...

Ostia aixi segons tu l´unic que val la pena es en Pujol??? jo tinc confiança en aquests jugadors i en la gent que els ha portat, recordo que quan va venir en Marc Icart ningu el coneixia i s´havia pasat 2 anys sense jugar em varen dir i no veiguis la temporada que ha fet, i lo bo que es!!!. Si son bons jugadors perque haguin pasat un any sense jugar no pasa res.
Sobre lo de´n Chicho, es un tros de jugador, jo l´he vist jugar a La Gleva i vaya crack.
Jo confio.

enric ha dit...

Hola a tots/es. Com que veig que s´esta generant una mica de pol.lemica sobre les noves incorporacions, aquest vespre intentare publicar un post, donat-vos les explicacions pertinents sobre els nous jugadors, aixi com el perque ens han empes a fitxat-los, i el meu punt de vista particular sobre cadascun d´ells. Us adelanto que son grans jugadors i millors persones, i dono les gracies al que diu que te confiança en nosaltres, esperem no decebre´l.
Aquest vespre les explicacions.
Gracies.

Anònim ha dit...

a l'atenció del representant FIFA anterior ( el que no li sembla b cap fitxatge): directe al gra, em pots fer una llista de jugadors que poguin millorar la plantilla actual disposats a venir? deixa treballar a qui li pertoca que em sembla que no ho han fet pas tant malament i saben que necessiten dins la plantilla.

Felicitats enric sabem el que costa troba gent!

Anònim ha dit...

Ei hola, soc l Alde!!
mmmm jo no hauria de defensarme ami mateix, peroo u fare perque no vui que es diguin calumnies sobre mi ^^. m'han expulsat 1 cop aquest any,,,i e tingut 6 targetes grogues mmmmm gaires expulsions diria que no, ni jugador agressiu tampoc, les estasdistiques ja reflexen el meu comprtamet diria jejeje, as vit algun partit meu aquest any?? per que jo e agut de calmar als meus jugadors en inumarables ocasions, se moltbe on tinc el cap.
Pero gracies les critiques sempre son bones oi?? intentare quem expulsin menys que aquest any jejejeXD

Salut