diumenge, 28 de desembre del 2008

NOU FITXATGE DE DARERRA HORA!!!!

Avui diumenge 28 de desembre el Voltrega ha tancat el fitxartge del jugador internacional per Azerbayan, Olaf Uenastar Des. Ens ha sorgit de cop la posiblitat de fitxar-lo i ho hem aprofitat, en tenim molt bones referencies, i ens diuen que es un jugador molt tecnic i de gran embergadura que juga en punta d´atac. Sens dubte sera un gran reforç pel tram de lliga que ens ve ara, el jugador l´anem a buscar aquesta tarde a Barcelona on arribara provinent de l´Azerbayan, i dimarts ja vindra a entrenar amb nosaltres i a coneixer els seus nous companys. De moment viura amb la seva familia a casa del President a l´espera de trobar-li una vivenda definitiva. El que si ens ha demanat per venir, es que la casa on vaigui a viure sigui bastant lluny de la de´n Viza, ja que la seva senyora es diguessim una mica... espectacular i ja se sap que ficar un llop a cuidar les gallines no es el mes recomanable...
Si voleu venir a coneixer-lo, dimarts a entreno.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo m'ofereixo a acollir la seva senyora, aquí a Sant Hipòlit! Per cert quina embergadura has dit que tenia aquest tal Olaf??

Anònim ha dit...

hola soc en viza,pues vaya putada m'has fet perque yo ya tenia "convensuda" a la dona per deixar venir a la dona de l'olaf i en poi estaba disposat a deixar venir l'olaf a casa seva que ya li agraden els de gran embergadura ( unaltre dia sera poi )......enric ya saps que jo qualsevol cosa pels meus companys